COnsiliu Judetean
Consilierii județeni sunt convocați, joi, în ședința ordinară a lunii iulie unde au de dezbătut nu mai puțin de 29 de proiecte de hotărâri. Printre acestea se numără rectificări bugetare, alocări de fonduri, modificări ale statelor de funcții sau completarea programului de achiziții. De asemenea au fost reintroduse pe ordinea de zi proiectele privind stabilirea politicii tarifare a Companiei de Apă Buzău și cele două proiecte privind achiziționarea imobilelor în care funcționează Centrul militar Județean și comisiile pentru protecția copilului și pentru orientare școlară.
Cum dispoziția de convocare a ședinței de joi este semnată de președintele Cristi Bîgiu este de așteptat ca acesta să conducă ședința ordinară a lunii iulie.
Vezi aici ordinea de zi a ședinței:

  1. Eliberarea din funcţia de Vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Buzău a domnului Romanescu Cristinel.
  2. Execuţia bugetului propriu al judeţului Buzău pe trimestrul II 2015 pe cele două secţiuni;
  3. Rectificarea a II-a a bugetului propriu al judeţului Buzău pe anul 2015;
  4. Rectificarea a II-a a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Spitalului Judeţean de Urgentă Buzău;
  5. Rectificarea a II-a a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Muzeului judeţean Buzău;
  6. Rectificarea I a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Teatrului “George Ciprian” Buzău;
  7. Rectificarea I a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă Buzău;
  8. Rectificarea I a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 al Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă Rm. Sărat;
  9. Rectificarea I a bugetului de venituri şi cheltuieli al Centrului Judeţean de Cultură şi Artă Buzău pe anul 2015;
  10. Repartizarea unor sume din bugetul propriu al judeţului Buzău pe anul 2015 pentru unele unităţi de cult religios recunoscute în România;
  11. Completarea Programului de achiziţii publice al Consiliului Judeţean Buzău în anul 2015;
  12. Aprobarea modificării nivelului unui post de execuţie contractual din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Buzău;
  13. Aprobarea modificării statului de funcţii al Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău;
  14. Aprobarea modificării nivelului unui post din statul de funcţii al Bibliotecii judeţene „V. Voiculescu” Buzău;
  15. Aprobarea participării la cursuri de perfecţionare a consilierilor judeţeni din cadrul Consiliului Judeţean Buzău ;
  16. Aprobarea Politicii tarifare 2015/2016 pe aria de operare a Companiei de Apă SA Buzău;
  17. Modificarea poziţiei 8510din Inventarul bunurilor aparţinând domeniului public al judeţului Buzău;
  18. Achiziţionarea de către Judeţul Buzău a cotei părţi din imobilul proprietate privată situat în municipiul Buzău, strada Bistriţei, nr. 45, judeţul Buzău;
  19. Achiziţionarea de către Judeţul Buzău a imobilului proprietate privată situat în municipiul Buzău, strada Pompiliu Ştefu, nr. 1, judeţul Buzău;
  20. Aprobarea participării Consiliului Judeţean Buzău în calitate de coorganizator al evenimentului cultural „Tabăra de Sculptură Măgura – 45 de ani de la prima ediţie”;
  21. Stabilirea unor măsuri în implementarea proiectului „Siguranţă prin Achiziţia de Vehicule Eficiente în intervenţiile pentru situaţii de urgentă – SAVE”, Cod SMIS 55002;
  22. Aprobarea Convenţiei de colaborare între Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău şi Asociaţia ,,Centrul de Resurse şi Informare pentru Profesiuni Sociale” (CRIPS ) Bucureşti;
  23. Aprobarea Protocolului de colaborare între Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău şi Societatea INSOFT Development & Consulting S.R.L. Bucureşti;
  24. Încetarea numirii temporare a doamnei IUGA ALINA în funcţia de Director General Adjunct Asistenţă Socială al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău;
  25. Prorogarea termenului de numire temporară în funcţia de Director General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău a domnului VINTILESCU-BELCIUG ADRIAN;
  26. Prorogarea termenului de numire temporară în funcţia de Director General Adjunct Economic al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău a doamnei COJOCEA MIHAELA;
  27. Aprobarea unor protocoale de colaborare între Consiliul Judeţean Buzău şi parteneri instituţionali pentru implementarea proiectelor cod SMIS 48373 şi 48379;
  28. Aprobarea Protocolului de parteneriat între Consiliul Judeţean Buzău, Asociaţia Asistenţă şi Programe pentru Dezvoltare Durabilă (APDD) – Agenda 21 şi Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) pentru  derularea proiectului „Guvernare incluzivă”;
  29. Numirea temporară a domnului David Ştefan în funcţia de director general adjunct asistenţă socială la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Buzău.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.