Amenajarea unui pod militar între cele două maluri ale râului Buzău, care ar fi urmat să preia din traficul de pe Drumul European 85 și de pe DJ 203K pe perioada reabilitării podului de la Mărăcineni, sub semnul întrebării. Armata ar fi putut construi podul, fără cheltuieli suportate de CNAIR, dacă Buzăul ar fi fost sub stare de urgență, or condițiile pentru ca această stare să fie declarată nu sunt întrunite. Altfel, lucrările de construcție a podului de pontoane trebuie plătite militarilor, iar această sarcină ar cădea în grija C.N.A.I.R., care ar trebui să scoată din vistierie circa 5 milioane de lei.

Cum până la acest moment Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere nu a parafat nici un contract cu M.Ap.N., autoritățile județene iau în calcul în acest moment varianta ca podul de pontoane să nu mai fie ridicat de militari. Asta deși, autoritățile din Casa Albă speră ca situația să se rezolve zilele acestea iar CNAIR să plăteacă podul de pontoane care ar prelua o parte din trafic, odată cu închiderea podului de la Mărăcineni, ce va fi reabilitat în decurs de 130 de zile.

În cazul în care Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se va înțelege cu Ministerul Apărării, atunci podul de pontoane ar putea fi ridicat în trei zile, după care se va da startul lucrărilor la podul de la Mărăcineni, aflat într-o stare avansată de degradare.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.