Războiul început în urma emisiunilor difuzate de postul de televiziune Campus TV Buzău din zilele de luni 19.11.2012 și marți, 20.11.2012 a fost câştigat, în cele din urmă, de către candidatul PP-DD, Eduard Dumitraşcu. Consiliul Naţional al Audiovizualului a trebuit să îi dea dreptate jurnalistului. Iată că printr-o reacţie fermă împotriva imixtiunii politicului în acţiunile CNA-ului, s-a reuşit stoparea abuzurilor şi cenzurii presei de la Buzău. Emisiunile împricinate difuzau secvenţe cu domnul Eugen Nicolicea ocupând abuziv sediul PSD de la Mehedinţi şi dezvăluiri din presă referitoare la afacerile familiei Nicolicea.
În plus, Nicolicea se face vinovat de o crasă lipsă de respect faţă de femei, fapt dovedit foarte clar la una dintre emisiunile de la Realitatea TV, în care i-a adresat injurii cunoscutei jurnaliste, Andreea Creţulescu. Însă cel mai reprobabil gest pe care l-a făcut Nicolicea a fost votarea tăierii pensiilor şi salariilor. Toate aceste fapte au fost prezentate în emisiunile cu pricina, şi pentru că toate sunt cât se poate de reale şi au mai fost difuzate chiar şi de alte posture, CNA-ul a fost nevoit să facă un pas înapoi şi să lase presa de la Buzău liberă, aşa cum ar trebui să fie în toată ţara. În acest sens, prezentăm decizia CNA:

Prin prezenta răspundem adresei dumneavoastră înregistrată la Consiliul Național al Audiovizualului cu nr. 16622/20.11.2012.
Întrunit în şedinţă publică în ziua de 22 noiembrie 2012, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat raportul de monitorizare întocmit de Serviciul Inspecţie cu privire la respectarea dispoziţiilor din domeniul audiovizualului privind principii şi reguli de desfăşurare a campaniei electorale pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului, prin intermediul serviciilor media audiovizuale.
Consiliul a analizat raportul de monitorizare cu privire la emisiunile difuzate de postul de televiziune Campus TV din Buzău aparținând radiodifuzorului S.C. CAMPUS MEDIA S.R.L. difuzate în zilele de luni 19.11.2012 și marți, 20.11.2012.
Consiliul a constatat că nu au fost întrunite condițiile în vederea sancționării radiodifuzorului S.C. CAMPUS MEDIA S.R.L. pentru postul de televiziune Campus TV.

3 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.