UPDATE: Numărul victimelor care și-au pierdut viața în accidentul petrecut dimineață în municipiul Buzău a crescut. Un bărbat de 43 de ani a decedat la spital iar un altul este în stare gravă și urmează să fie transferat la un spital din Capitală. Astfel, numărul persoanelor decedate se ridică la 2.

Grav accident în această dimineață pe podul situat la iesirea din Zona Industrială către Brăila. O persoană și-a pierdut viața și alte trei au fost grav rănite după ce autoturismul în care se aflau a derapat pe carosabilul deosebit de alunecos și a fost izbit în plin de un autotren încărcat cu zahăr care venea de pe contrasens. Autoturismul la bordul căruia se aflau 4 persoane venea dinspre Capitală cu intenția de a se deplasa spre Brăila. La intrarea pe podul acoperit cu gheață a derapat și s-a pus de-a curmezișul pe șosea, moment în care un tir încărcat cu zahăr nu a mai putut fi oprit din cauza greutății încărcăturii și a drumului acoperit cu polei, lovind în plin partea dreaptă a autoturismului. Mașina a fost proiectată în afara părții carosabile pe celălalt sens de mers. Pentru scoaterea victimelor dintre fiarele mașinii a fost nevoie de intervenția unui echipaj de descarcerare însă pentru pasagerul din dreapta față, salvatorii nu au mai putut face nimic.
Totul ar fi putut fi evitat dacă starea drumului ar fi fost întreținută corespunzător de drumarii care au în sarcină deszăpezirea zonei respective. Chiar dacă responsabilii RER susțin că materialul antiderapant a fost împrăștiat încă de la ora 6.00, realitatea din teren arăta cu totul altceva iar după producerea accidentului nu mai puțin de trei utilaje cu material antiderapant așteptau la capetele podului unde a avut loc accidentul pentru a împrăștia nisipul în ultimul ceas.
„Noi am acționat în tot orașul pe zonele principale cu 7 sărărițe inclusiv în zona industrială și pe podul de la Metalurgica unde a avut loc accidentul. Acum am început să intrăm și pe zonele secundare. A nins și foarte târziu și atunci și noi am ieșit după ora 6.00. Noi am dat cu material antiderapant însă și acesta se antrenează pe măsură ce se circulă. Peste tot se circulă în condiții de iarnă și ar trebui să se circule cu o viteză corespunzătoare”, a declarat directorul RER, Liviu Mocanu.

Ciprian STERIAN

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.