ecoatitudine II afis A3 q

Revista InfoMediu Europa sub patronajul Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice, în parteneriat cu Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, Garda Naţională de Mediu şi Asociaţia Iris Terra Green, cu sprijinul Primăriilor şi Inspectoratelor şcolare judeţene a organizat în cadrul campaniei „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune” – Campanie de Educaţie Ecologică şi Mediu – Ediţia 2013”, etapa a II-a ”Ora de Ecologie” pentru şcolile din Municipiul Buzau.
”Ora de Ecologie”din Buzau s-a desfăşurat în data de 4 octombrie 2013 în sala ”Consiliului Judetean Buzău ” începând cu ora 11.00.
La eveniment au participat elevii de la Şcoala Gimnazială: ”Ion Creanga”, Şcoala Gimnazială: nr.7, Buzau, Şcoala Gimnazială: ”Sfantul Apostol Andrei”, Şcoala Gimnazială: ”George Emil Palade”și Şcoala Gimnazială: ”Căpitan Aviator Mircea T. Bădulescu” dar și cadrele didactice și reprezentanți ai APM Buzău, Consiliului Județean Buzău şi ai Inspectoratului Şcolar Județean.
Evenimentul a debutat cu o scurtă descriere a ceea ce va cuprinde Etapa a II-a :
”Reciclarea EcoAtitudine”- Concurs între şcolile implicate în campanie, privind colectarea selectivă a deşeurilor din hârtie-carton, plastic, PET, aluminiu, sticlă.
”Mascota EcoAtitudine”- Concurs individual, adresat elevilor
”Agentul EcoAtitudine”- Concurs individual adresat profesorilor coordonatori.
”Ora de ecologie”- Spectacol de Magie.
În premieră, în cadrul campaniei, componenta „Ora de Ecologie” s-a desfăşurat într-un format nou, prin prezentarea unui spectacol de artă şi magie ECO MAGIC ART susținut de Teatrul de magie “Andrei Teaşcă” unde copii au făcut cunoştiinţă şi au interacţionat cu magicianul: Mister ECO.
Timp de două luni și jumătate campania „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, etapa a II-a, Ediţia 2013, îşi propune, ca alături de cei peste 100.000 elevi din clasele I-VIII, din Slatina, Pitești, Ploiești, Buzău, Focșani, Tulcea, București – Sector 3, Sector 4, Sector 5 și județul Ilfov, cadre didactice şi parteneri implicaţi în proiect, să ofere o viziune completă şi complexă a dezvoltării „conceptului eco”, prin stimularea potenţialului artistic şi creativ, precum şi a importanţei colectării selective a deşeurilor (hârtie-carton; plastic,PET, aluminiu, sticlă).
Începând cu etapa a II-a a campaniei se va alătura proiectului iniţiativă naţională de împădurire bazată pe voluntariat, a cărei misiune este să crească şi să protejeze păduri, implicând aproape 7000 de voluntari din şcoli, companii, ong-uri, autorităţi, mass media şi public larg denumită generic „Plantăm fapte bune în România”.

Obiectivele proiectului sunt promovarea beneficiilor colectării selective a deşeurilor şi creșterea gradului de conştientizare a publicului larg asupra obligaţiilor de mediu, ne-au convins să ne unim forţele pentru a veni în sprijinul elevilor cu un proiect extins, de amploare, cu mai multe avantaje pentru aceştia.
Proiectul Ecoatitudine a început în anul 2010 şi se desfăşoară pe o perioadă de zece ani, până în 2020. Anul acesta sperăm să ajungem la un număr de 50.000 de elevi la nivel naţional pe care să îi atragem în acest proiect, dar nu vrem să atragem numai copiii, ci şi părinţi şi bunici”, a precizat Stere Creţu – Organizator/ Preşedinte SC Infomediu Europa & Parteners SRL.
Partenerii proiectului sunt : Eurosun Management & Consulting SRL; Petrotel Lukoil SA, Automobile Dacia SA, APA NOVA București; operatorii de salubritate: Rosal GRUP SA, RER Ecologic Service București REBU SA, Compania Romprest Service SA, Salubris SA Slatina, Salubritate 2000 SA Pitești, Intersemat SRL, RER Ecologic Service Buzău SA, CUP Salubritate SRL Focșani, Servicii Publice SA Tulcea.
In promovarea campaniei se implica partenerii media: Radio Romania Actualități, Observatorul Prahovean, Obiectiv Tulcea, Academia Cațavencu, Universul Argeșean, Romania Liberă, Comunicate de Presă, Gazeta Oltului, Linia_1, SlatinaTa.ro, Eveniment de Olt, Criterii Politice, Jurnalul de Arges, Ziarul Oamenilor Buni, Jurnalul de Ilfov, Observatorul Buzoian, Opinia Buzau, Vrancea Media, UrbanKid, Money.ro, Business – Forum, Telegrama, Curierul National, Zile Si Nopti, Stirili.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.