Societatea URBIS SERV a început să înlocuiască limitatoarele de viteză montate inițial în apropierea trecerilor de pietoni cu cea de-a doua variantă concepută în atelierele din Crâng, mai joase ca înălțime decât primele și mai late, așa cum ar fi  trebuit să fie practic de la început.

Printre primele astfel de limitatoare schimbate a fost cel de la Colegiul Național B.P. Hasdeu, care măsura pe alocuri si 12 cm înălțime însă și cele proaspăt montate lasă de dorit în privința realizării și mai ales a semnalizării. Practic noile limitatoare arată de parcă ar fi fost construite de preșcolari. Forma este ușor neregulată, vopseaua aplicată parcă de un personaj amețit iar finisarea lipsește cu desăvârșire. Mai mult, după criticile referitoare la semnalizarea prin pomi sau mult prea aproape de dâmburile inițiale, „specialiștii” au decis să treacă la semnalizarea pe covorul asfaltic care, evident, lasă de dorit fiind amplasată la mai puțin de o lungime de mașină distanță de noile limitatoare.

limitatoare-noi-1În acest ritm, nu ne-ar mira să se constate ca economia dorită de municipalitate să lipsească cu desăvârșire și dacă nu cumva ar fi fost mai rentabil să se achiziționeze limitatoare de viteză omologate, din material plastic care ar fi venit probabil și cu ceva instrucțiuni de montare și semnalizare.

1 COMENTARIU

  1. nu sunt de acord cu aceste limitatoare atita timp cit este semnalizata corect si vizibil trecerea pentru pietoni. exista un astfel de limitator pina in podul de la maracineni pe sensul catre rm. sarat de cite ori am trecut nu am vazut nici-un pieton in schimb toate masinile opresc la acest limitator uneori chiar se face coada este corect ?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.