Nevoia de a intelege si a pune in aplicare elementele de baza pentru optimizarea motoarelor de cautare este din ce in ce mai mare. Poti observa, insa, ca exista o multime de articole despre Seo, care dezinformeaza cu privire la stretegiile si tacticile aplicate de acesta. Nu este si cazul acestui articol, al carui scop este de a te pune la curent cu cele mai noi informatii legate de acest proces si de modul in care si tu poti sa il intelegi si de ce nu, utiliza , pentru afacerea ta. Ce trebuie sa faci pentru asta?

• Dedica-te acestui proces. SEO necesita un angajament pe termen lung. Algoritmii motoarelor de cautare se schimba periodic, iar tacticile care au functionat anul trecut pot sa nu functioneze in acest an;
• Trebuie sa ai rabdare. Rezultate pot intarzia sa apara, cateva luni de zile , mai ales daca esti nou in a face afaceri online. Asa ca nu astepta ca totul sa vina din prima;
• Pune o mulțime de intrebari daca doresti sa angajezi o companie de SEO. E treaba ta sa stii care sunt tacticile folosite si care sunt riscurile implicate;
• Fa o cercetare in ceea ce priveste cuvinte cheie de la inceputul proiectului. Daca esti pe un buget restrans poti utiliza versiunea gratuita Wordtracker;
• Creeaza un blog care sa fie in conexiune cu alte bloguri;
• Creeaza linku-ri optimizate si usor de accesat;
• Construieste link-uri in mod inteligent. Incepeți cu link-uri fundamentale, cum ar fi directoarele de incredere. Cauta link-uri la site-urile de autoritate in industria ta;
• Foloseste cuvintele cheie drept ancore;
• Profita de avantajele pe care ti le ofera instrumentele motoarelor de cautare. Inscrie-te pentru Google Webmaster Central, Bing Webmaster Tools si Yahoo Site Explorer pentru a afla mai multe despre modul in care site-ul tau este vazut de catre motoarele de cautare.
• Diversifica sursele de trafic;
• Foloseste marketingul mediului social cu intelepciune. Daca afacerea ta are elemente vizuale, te poti alatura comunitatii de pe Flickr si poti posta acolo fotografii;
• Scrie pentru utilizatori in primul rand (nu pentru Google sau Yahoo) si nu exagera cu numarul cuvintelor cheie din text;
• Foloseste un titlu unic si relevant pe fiecare pagina. Titlul paginii este un factorul SEO extrem de important.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.