În 4 şcoli din judeţul Buzău procentul de promovabilitate Evaluarea Naţională este zero. Este vorba de școlile din Scorțoasa, Râmnicelu, Școala doctor Ilie Pavel, și școala Ciuta din comuna Măgura unde nici un elev nu a reușit să promoveze Evaluarea Națională. Școlile cu rzultate rușinoase sunt unități de învățământ unde marea majoritate a populației este de etnie romă și în scădere, școli unde prezența elevilor la cursuri este o adevărată problemă. Tocmai de aceea directorii celor patru școli vor trebui să întocmească rapoarte prin care să explice motivelepentru care s–a ajuns în această situație.
„Numărul absenţelor în aceste şcoli e foarte mare, cumva acest lucru ne dădea de gândit, o să descoperim cauzele şi vom dispune măsuri pentru a remedia situaţia, în funcţie de rapoartele pe care le vor depune directorii. Poate familiile se vor responsabiliza mai mult pe viitor iar şcoala va ţine o legătură mai strânsă cu familiile pentru a–i determina să meargă la şcoală”, a adăugat inspectorul şcolar general adjunct al IŞJ Buzău, Daniela Palcău.

Potrivit sursei citate promovabilitatea la Evaluarea Naţională este la nivelul judeţului de 75, 98 la sută. Înainte de depunerea contestaţiilor, 76, 05 la sută dintre elevi promovaseră, însă odată cu recorectarea unora dintre lucrări, procentul celor care au luat note peste 5 a scăzut.
„La limba şi literatura română, rezultatul după contestaţii a rămas neschimbat, este vorba despre un procent de 84, 98 la sută promovare, la matematică rezultatul este de 64, 64 la sută. 7 elevi au luat la Evaluarea Naţională 10 pe linie, 414 au medii cuprinse între 9 şi 9.99, iar cele mai multe medii, 590, sunt între 8.00 şi 8.99”, a precizat Daniela Palcău.

9 COMENTARII

  1. Asta e nivelul la tara,sunt profesori care din pacate pt noi vin la scoala sa,si bea cafeaua,sa,si arate noile unghii,sa barfeasca ,trece luna si iau banul,o fi si vina elevului ,dar (nu generalizez,pt ca sunt si profesori buni la tara ,care se implica ,isi dau interesul),stiu profedor care a venit de trei ori intr-un semestru,pt ca nu are timp ,are functie de condu ere,halall scoala!

  2. Nici la surzi nu a promovat nimeni …! Materii de prisos în învățământul special! Curicula din 1900 iarna…profesori care nu cunosc limbajul mimico gestual ….bariera comunicării conduce la ….retard ! O spun public de multi ani ! Am încercat să schimb legea examinării surzilor …ei si nimeni di învățământul special buzoian nu a tratat cu seriozitate inițiativă noastră a ong ului ! Ne sustin alte județe iar aici …domina frustrarea se pare ! Total eșec pentru copii si părinți ,în schimb salariile sunt măricele si nejustificate la procent zero…!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.