Responsabilii administrațiilor locale din județ au fost invitați, joi, la Sala Mare a Consiliului Județean, la o întâlnire cu reprezentanții prefecturii și ai Ministerului Mediului pentru a învăța cum să gestioneze corect o situație de urgență apărută ca urmare a unor dezastre naturale așa cum s-a întâmplat de curând la Lopătari.
La întâlnirea cu reprezentanții Ministerului Mediului au răspuns prezent aproape 50 de secretari şi primari alături de reprezentanţi ai unor instituţii publice.
Pentru o discuție cât mai la subiect la Buzău a fost prezent directorul Apelor Române, Vasile Pintilie, secretarul de stat în Ministerul Mediului, Ionuț Iuga, consilierul ministerial Olga Lefter dar și responsabili județeni din cadrul Direcției Apelor, ISU, Agenția de Protecție a Mediului sau Garda de Mediu Buzău.
Primarii și secretarii au fost sfătuiți de responsabilii din ministerul mediului să citească și să își însușească informațiile conținute în Manualul Primarului pentru gestionarea situațiilor de urgență, broșură pe care au primit-o de altfel toți cei prezenți, și în acest fel rezolvarea situațiilor de urgență apărute în urma onor calamități naturale vor fi foarte simplu de prevenit și rezolvat.
Nu în ultimul rând, reprezentanții Ministerului mediului au apreciat colaborarea dintre autoritățile locale, Consiliul Județean și Prefectură care a făcut ca problema apărută în urmă cu două săptămâni la Lopătari să fie rezolvată cu operativitate într-un timp record.

Ciprian STERIAN

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.