Vasile ALECUProiectul de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Județean din luna martie care prevedea modificarea organigramei societății de administrare a patrimoniului, Domenii Prest Serv, a stârnit numeroase discuții între aleșii județeni. Poate și din această cauză proiectul a fost adoptat cu majoritatea consilierilor PSD în timp ce aleșii noului PNL s-au abținut de la vot.
Conform proiectului, societatea Domenii Prest Serv ar urma să își crească numărul de angajați cu 15 persoane, printre noile achiziții aflându-se lăcătuși mecanici, instalatori, sudori, electricieni și tâmplari. Există însă voci care afirmă că nu ar fi nevoie de noi angajați întrucât societatea Domenii Prest Serv nu ar avea cine știe ce încasări sau o activitate prea intensă.
Pentru a lămuri problema, directorul societății de administrare a patrimoniului, Vasile Alecu, a explicat pentru Observatorul Buzoian de unde vine nevoia de noi muncitori.
„Încă din cursul anului trecut avem încheiate precontracte cu diverse primării din județ care se află de mai multă vreme în impas pentru că au nevoie de serviciile unor electricieni, lăcătuși mecanici, instalatori, tâmplari sau sudori pe care nu îi pot angaja la primării din cauza unei ordonanțe care este în vigoare și care nu permite angajarea acestor muncitori. Pentru a-i ajuta am hotărât să îi angajăm la societatea Domenii Prest Serv și societatea să presteze către primării serviciile solicitate contra cost”, a declarat directorul Domenii Prest Serv, Vasile Alecu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.