La mai bine de o lună de la preluarea funcției de prefect a județului Buzău, Silviu Iordache a delegat celor doi subalterni atribuțiile de care trebuie să se ocupe pe perioada cât vor ocupa cele două funcții publice de conducere de la nivelul Casei Albe. Astfel preotul Viorel Holban, fost primar al municipiului Râmnicu Sărat se va ocupa de serviciul de Pașapoarte și cel de Înmatriculări în timp ce Marieta Boloș se va ocupa de problemele de Fond Funciar și de instituțiile deconcentrate.

Iordache a ținut să precizeze că are o colaborare bună cu cei doi subprefecți și că împreună au făcut tot ce depindea de ei pentru a asigura numirea celui de-al patrulea membru la conducerea instituției respectiv secretarul general al Prefecturii a cărui numire depinde acum strict de agenda de lucru a Ministerului Administrației și Internelor.

În ceea ce îi privește pe cei doi subprefecți, Viorel Holban a explicat că nu este prea fericit de ceea ce a găsit la nivelul celor două servicii de care se ocupă punând întârzierile care se înregistrează aici pe lipsa personalului care deservește aceste servicii.

„La înmatriculări avem un termen de 4 zile,. Preschimbarea permiselor la 11 zile, examenul pentru permise proba teoretică 39 de zile iar proba practică la examenul auto 120 de zile. Avem 9 posturi de examinatori dar de fapt sunt doar 6. Am mai reușit să aducem un agent de la circulație și mai avem spre aprobare încă 2 transferuri cu ajutorul cărora sper să mai reducem din acești timpi de așteptare”, a spus Viorel Holban.

La rândul său, Marieta Boloș a explicat că de la preluarea mandatului la Comisia Județeană de Stabilire a Dreptului de Proprietate asupra Terenurilor sunt 430 de dosare înregistrate iar pregătite pentru dezbaterea în comisie sunt 125 de dosare. Aceste dosare stagnează însă din cauza lipsei Secretarului General al Instituției Prefectului care are atribuția de secretar al comisiei.

„Conform legislației prima ședință a comisiei va avea loc după ce va fi numit Secretarul General al Instituției Prefectului. Asta este singurul motiv al tergiversărilor acestor dosare. Noi am făcut tot ce depindea de noi. Documentele depuse sunt din ianuarie 2020 până în prezent”, a precizat Marieta Boloș.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.