Consiliul Județean Buzău a demarat, marți, reabilitarea drumului județean 204C drum ce leagă comunele Vintilă Vodă-Sărulești-Bisoca-Poiana Mărului până la limita cu județul Vrancea. Sectarul...
După doi ani și jumătate în fruntea Diviziei 2 Infanterie „Getica”, generalul Gheorghiță Vlad a predat, vineri comanda celei mai mari structuri teritoriale din...
Aproape 150 de absolvenți ai Școlii Militare de Maiștri Militari și Subofițeri a Forțelor Aeriene „Traian Vuia” de la Boboc și-au primit miercuri gradele...
Recital de goluri si victorie importantă pentru Metalul Buzău în meciul cu Şomuz Fălticeni, disputat pe teren propriu şi contând pentru etapa cu numărul...
AcasăScurt si la obiectTeme de la Cezar Preda pentru Emil Boc. Premierul vrea uniforme şcolare...
Teme de la Cezar Preda pentru Emil Boc. Premierul vrea uniforme şcolare obligatorii în clasele I-VIII şi aminteşte de un proiect mai vechi al colegului său de partid, şeful PDL Buzău (sursa B1 TV)
De ce trebuie sa ne invatam copiii sa fie intr-o lupta continua cu adultii??? Ba cu parintii , ba cu cadrele didactice? De ce trebuie sa ne invatam copiii sa nu invete de mici sa ia decizii, fie si pentru ce haine isi aleg zi de zi, care sa ii oglindeasca personalitatea si pentru care sa raspunda atunci cand depasesc o limita?!!! Nu cu interdictii ne vom invata copii sa isi dezvolte personalitatea, nu cu interdictii ne vom invata copii sa devina niste adulti responsabili si activi!
Obligativitatea uniformelor este in totala contradictie cu Legea Educatiei Nationale care are niste articole foarte clare despre drepturile copiilor :
Art. 2. — (1) Legea are ca viziune promovarea unui învățământ orientat pe valori, creativitate, capacități cognitive, capacități volitive și capacități ACTIONALE, cunoștințe fundamentale și cunoștințe, competențe și abilități de utilitate directă, în profesie și în societate……..
(3) Idealul educațional al școlii românești constă în dezvoltarea liberă, integrală și armonioasă a INDIVIDUALITATII umane, în formarea PERSONALITATII AUTONOME și în asumarea unui sistem de valori care sunt necesare pentru împlinirea șI dezvoltarea PERSONALA, pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial, pentru participarea cetățenească activă în societate, pentru incluziune socială și pentru angajare pe piața muncii………………..
Art.3
„c) principiul relevanței — în baza căruia educația răspunde nevoilor de dezvoltare PERSONALA și social- economice;”………………………………………………….
„n) principiul LIBERTATII DE GANDIRE și al independenței față de ideologii, dogme religioase și doctrine politice;”……………………………………………………………….
„u) PRINCIPIUL RESPECTARII DREPTULUI LA OPINIE AL ELEVULUI/ STUDENTULUI CA BENEFICIAR DIRECT AL SISTEMULUI DE INVATAMANT.”
Observatorul Buzoian foloseste cookie-uri pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe website-ul nostru. Vă informăm că ne-am actualizat politicile cu cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.
Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
Citeste mai multOkNo
De ce trebuie sa ne invatam copiii sa fie intr-o lupta continua cu adultii??? Ba cu parintii , ba cu cadrele didactice? De ce trebuie sa ne invatam copiii sa nu invete de mici sa ia decizii, fie si pentru ce haine isi aleg zi de zi, care sa ii oglindeasca personalitatea si pentru care sa raspunda atunci cand depasesc o limita?!!! Nu cu interdictii ne vom invata copii sa isi dezvolte personalitatea, nu cu interdictii ne vom invata copii sa devina niste adulti responsabili si activi!
Obligativitatea uniformelor este in totala contradictie cu Legea Educatiei Nationale care are niste articole foarte clare despre drepturile copiilor :
Art. 2. — (1) Legea are ca viziune promovarea unui învățământ orientat pe valori, creativitate, capacități cognitive, capacități volitive și capacități ACTIONALE, cunoștințe fundamentale și cunoștințe, competențe și abilități de utilitate directă, în profesie și în societate……..
(3) Idealul educațional al școlii românești constă în dezvoltarea liberă, integrală și armonioasă a INDIVIDUALITATII umane, în formarea PERSONALITATII AUTONOME și în asumarea unui sistem de valori care sunt necesare pentru împlinirea șI dezvoltarea PERSONALA, pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial, pentru participarea cetățenească activă în societate, pentru incluziune socială și pentru angajare pe piața muncii………………..
Art.3
„c) principiul relevanței — în baza căruia educația răspunde nevoilor de dezvoltare PERSONALA și social- economice;”………………………………………………….
„n) principiul LIBERTATII DE GANDIRE și al independenței față de ideologii, dogme religioase și doctrine politice;”……………………………………………………………….
„u) PRINCIPIUL RESPECTARII DREPTULUI LA OPINIE AL ELEVULUI/ STUDENTULUI CA BENEFICIAR DIRECT AL SISTEMULUI DE INVATAMANT.”