Buzoienii la fel de  nemulţumiţi de bănci și de companiile de telefonie. Așa reiese dintr-un clasament pe primele trei luni ale anului realizat de Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor care ia în calcul  cele ‎mai reclamate produse sau servicii. Pe prima poziție, la egalitate, se regăsesc serviciile financiare dar si cele de telefonie cu câte 43 de reclamații, urmate la mică distanță de produsele nealimentare și de serviciile de energie termică care au nemulțumit in primele trei luni ale anului 38 de buzoieni. De cealaltă parte a clasamentului se situează, la egalitate, serviciile poștale și serviciile de izolare termică a locuințelor cu câte 3 reclamații dar există și nemulțumiri cu privire la calitatea apei potabile sau a serviciilor de transport.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.